PERASMIAN BUTIK 3R PRESINT 18, PUTRAJAYA



Pada 17 Jun 2015 yang lalu telah berlangsungnya majlis perasmian Pusat Kitar Semula, Butik 3R dan Pusat Pengkomposan di Presint 18, Putrajaya. Majlis perasmian ini telah disempurnakan oleh Ybhg. Dato' Ahmad Fuaad Bin Mohd Kenali selaku Ketua Pegawai Kewangan Kumpulan DRB-HICOM Berhad. 

Majlis ini juga diserikan dengan kehadiran wakil dari PPJ yang terdiri daripada YBrs. Dr. Azali Sulaiman (Pengarah Bahagian Kesihatan dan Persekitaran), YBrs. En. Roslan Sahat (Ketua Pen. Pengarah Kanan Jab. Kejuruteraan dan Penyelenggaraan Perbadanan Putrajaya. Barisan tetamu dilengkapkan lagi dengan kehadiran barisan exco Alam Flora.

Alhamdulillah ini merupakan satu lagi lembaran sejarah tercipta bagi Alam Flora. Sesungguhnya dengan pembukaan dan penambahan premis pusat kitar semula di Presint 18 ini, sedikit sebanyak mampu menjadi satu pendekatan terbaik oleh pihak Perbadanan Putrajaya dan juga Alam Flora dalam membantu meningkatkan kesedaran terhadap 3R sekaligus membantu meningkatkan penerimaan 3R di kalangan masyarakat Malaysia.

Comments

Popular Posts